Po długich miesiącach nauki zdalnej dzieci i młodzież wróciły do szkół. Okres ten był trudnym wyzwaniem dla uczniów, rodziców i nauczycieli. Jeszcze ważniejszym momentem, mogło być samo przejście z trybu zdalnego w stacjonarny, ponieważ po tak długim czasie, wśród uczniów pojawiło się wiele obaw związanych z weryfikacją jakości nauki, prowadzenia zeszytów, a także samodzielnej pracy – czyli trzech aspektów będących właściwie poza kontrolą nauczycieli w czasie zdalnego nauczania.
Aby zadbać o prawidłowy i niestresogenny powrót, przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego odbyli rozmowę z Dyrektorem oraz Pedagogiem szkoły, na temat ich niepokojów i zmartwień. Na spotkaniu ustalono spójną strategię dotyczącą powrotu uczniów do szkolnych ław, tak aby nasi wychowankowie mogli radośnie przebywać w grupach rówieśniczych i cieszyć się przyjściem do szkoły.
[Tekst: TG]